09221900739 (پشتیبانی 24ساعته)

02166090515

تهران، میدان تیموری،کوچه گلستان،پلاک2، ساختمان دوم پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف
09221900739 (پشتیبانی 24ساعته) 02166090515  

مشاوره رایگان

جهت مشاوره برای پوشاک ضد تعریق فرم مقابل را تکمیل نمایید

از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید-کوال

از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید

از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید یکی از دغدغه هایی است که اکثر افراد با آن مواجه هستند، در ادامه می خواهیم به توضیح راهکارهایی در خصوص این مورد بپردازیم.

به هنگام عرق کردن، بدن بوی بدی می‌گیرد، همچنین نشانه‌های تعرق بر روی لباس به ویژه اگر لباس سفید باشد، مشخص می‌شود و جلوه نامطلوبی به ظاهر فرد می‌بخشد.

بیشترین میزان عرق در نقاط مختلفی از بدن بویژه گردن و زیر بغل رخ می‌دهد، به همین علت لباس‌ها در این نقاط دچار کثیفی بیشتری می‌شوند.

ممکن است شما هم بارها لکه‌های زرد عرق را دور یقه یا زیر بغل لباستان دیده‌اید. می‌توان گفت از بین بردن لکه عرق روی لباس رنگی و سفید قلق خاصی دارد.

وقتی لباس‌ها یکبار شسته می‌شوند، تمیز و پاکیزه می‌گردند، اما لکه‌های زرد عرق قابلیت پاک شدن به آسانی ندارند.

عرق به خودی خود رنگی ندارد، چرا که از مقدار زیادی نمک و مواد معدنی تشکیل شده است. مورد استفاده قرار دادن ضدتعریق یا دئودورانت باعث می‌شود تا عرق بدن با مواد شیمیایی موجود در ضدعرق همانند آلومینیوم ترکیب شود که نتیجه ایجاد لک بر روی لباس های سفید و رنگی خواهد بود.

بکارگیری از لباس‌هایی با الیاف طبیعی

یکی از راهکارهایی که نقش موثری در کاهش تعرق بدن دارد، مورد استفاده قرار دادن لباس‌هایی با الیاف طبیعی است‌.

در نتیجه هنگامی که قصد خرید انواع لباس‌ها را دارید، جنس لباس را مورد ارزیابی قرار دهید. برخی از لباس‌های مناسب به منظور کاهش میزان عرق و لکه‌های برجا مانده آن به قرار زیر هستند:

لباس از جنس پنبه

پنبه از جمله پرکاربردترین الیاف طبیعی است که در تولید انواع لباس‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

انواع لباس‌های ساخته شده از جنس پنبه گستردگی بالایی دارند، به همین علت شرایط استفاده از آنها در تمامی فصول سال فراهم می باشد.

پنبه از جمله الیاف تنفس پذیر است، به این معنی که رطوبت جا مانده از تعریق را از روی بدن تبخیر می‌کند، به همین دلیل این لباس‌ها به جلوگیری از تعریق و ایجاد لکه عرق روی لباس نقش موثری دارند.

لباس از جنس کتان

لباس‌های کتان نیز از جمله لباس‌های ساخته شده با الیاف طبیعی هستند که با برخورداری از خنکای بالا در تابستان بسیار به کار گرفته می‌شود.

این لباس‌ها مانع از بالا رفتن دمای بدن می‌شوند، چرا که تنفس پذیرند. بدین ترتیب پوشیدن این لباس‌ها به جلوگیری از ایجاد لکه عرق روی لباس کمک فراوانی می‌کند.

لباس از جنس پشم

خیلی‌ها بر این باورند پارچه‌های پشمی با توجه به تراکم و ضخامتی که دارند، فقط مناسب استفاده در زمستان هستند، اما در اصل نمونه‌ای از پارچه‌های پشمی وجود دارند که کمترین تراکم را داشته و برای استفاده در فصل گرم گزینه مناسبی محسوب می شوند.

از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید

خیلی‌ها علاقه مند به پوشیدن لباس‌های سفید و رنگ روشن بخصوص در فصول گرم سال دارند، اما به وجود آمدن لکه عرق روی لباس سفید و انواع لباس رنگی، باعث می‌شود که از این لباس‌ها صرف نظر کنید.

لباس‌های سفید و رنگ روشن قابلیت لکه‌دار شدن زیادی دارند و خیلی زود ناحیه هایی از جمله زیر بغل، دور یقه و… دچار لکه‌های عرق با ظاهر ناخوشایندی می‌شوند، توجه نکردن به این لکه‌ها باعث ماندگاری آنها تشدید گردد.

بنابراین با مورد استفاده قرار دادن  شیوه هایی می‌توان خیلی زود به پاک کردن لکه عرق از روی لباس پرداخت، برخی از این شیوه ها به شرح زیر می باشند:

استفاده از آب اکسیژنه و جوش شیرین

مورد استفاده قرار دادن آب اکسیژنه و جوش شیرین نقش موثری در از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید و رنگی دارد.

به منظور استفاده از این شیوه کافیست آب اکسیژنه و جوش شیرین را با هم مخلوط کرده و لکه‌های عرق را به مدت نیم ساعت در آن قرار دهید، سپس با به کارگیری از یک مسواک نرم، لکه عرق را از روی لباس پاک کنید.

اکنون لباس را با استفاده از یک شوینده مناسب بشویید تا هیچ گونه اثر لکه عرق بر روی لباس باقی نماند.

رفع لکه عرق با سرکه سفید

لباس‌های سفید و رنگی علاوه بر اینکه لکه های عرق را به خوبی نشان می دهند، جای لکه‌ها را هم کم کم به خود می‌گیرند.‌

به طور معمول برای پاک کردن لکه عرق از روی لباس، کافیست سرکه سفید را با آب ترکیب کرده، سپس به مدت سی دقیقه محل لکه عرق را درون این ترکیب قرار داد.

بعد از سپری شدن این زمان، باید با استفاده از پارچه‌ی نرم یا مسواک به پاک کردن لکه عرق پرداخت.

هنگامی که لکه عرق از روی لباس محو شود، می‌توان با شوینده مناسب به شستشوی لباس‌ها اقدام نمایید. لازم به ذکر است جهت شستن هر لباسی با لباسشویی، به برچسب موجود بر روی لباس توجه کنید و علت آن هم این است  تا با دما و برنامه مناسب به خوبی مورد شستشو قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: از بین بردن لکه عرق روی لباس مشکی

پاک کردن لکه عرق با سفید کننده

سفیدکننده‌ها بیشتر برای از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید  به کار گرفته می‌شوند. برای این کار بهتر است، مقداری آب ولرم در تشت بریزد و سفیدکننده را به آن اضافه کنید، لکه ی عرق زیر بغل لباس سفید را به مدت پنج دقیقه در این ترکیب قرار دهید، سپس با پارچه یا مسواکی نرم لکه را پاک کنید، در آخر همه‌ی لباس را با شوینده مناسب بشوید تا تمیز شود.

استفاده از آسپرین و رفع لکه عرق

به منظور از بین بردن لکه عرق روی لباس سفید یا رنگی، می‌توان از آسپرین نیز استفاده کرد. کافیست پودر داخل کپسول آسپرین را در فنجانی آب حل کرده، سپس به مدت دو ساعت لکه را در این محلول بگذارید.

بعد از گذشتن زمان لازم، لباس را به خوبی بشوید، خواهید دید که جای لکه‌ی عرق به راحتی پاک شده است.

استفاده از آب سرد

در صورتی که لباس شما بر روی آن لکه زرد عرق نمایان شده است، زیر آب سرد محل لکه را شسته تا تمیز شود. لازم به دکر است  تا جایی که امکان دارد از آب گرم برای شستشوی لکه زرد عرق استفاده نکنید، چرا که جای لکه‌ها بر روی لباس باقی می ماند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بادی پوش زنانه ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بادی پوش مختص افرادی است که در ناحیه جلویی بدن (شکم و قفسه سینه)  تعریق دارند در ناحیه شکم و قفسه سینه این لباس از کوال فابریک استفاده شده است به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت ان بر روی لباس میشود در قسمت پشت و کمر و زیر بغل تا پهلوهای لباس  برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالای این پوشاک باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد. و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و میخواهند تمام روز ار این پوشاک استفاده کنند، شاید مناسب نباشد.

بادی پوش مردانه – تن پوش ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بادی پوش مختص افرادی است که در ناحیه جلویی بدن (شکم و سینه) دارند در ناحیه  جلوی این لباس از کوال فابریک ضد تعریق استفاده شده است به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت آن بر روی لباس میشود در قسمت پشت و کمر و زیر بغل تا پهلوهای لباس  برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالای این زیرپوش  باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از ایجاد شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد. و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و میخواهند تمام روز از این مدل پوشاک استفاده کنند، شاید مناسب نباشد.

بسته دو عددی پد ضدتعریق

456,000 تومان465,000 تومان
  • ضد تعریق و مانع نشت عرق بر روی لباس
  • دارای سوپر جاذب های بوی عرق
  • بسیار نازک، کم ضخامت و تنفسی
  • قابل شستشو، همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد.
  • ممانعت از شوره بر روی لباس

بک پوش زنانه ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بک پوش مختص افرادی است که در ناحیه پشت کمر تعریق دارند در ناحیهپشت کمر این لباس از کوال فابریک استفاده شده به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت ان بر روی لباس میشود در قسمت جلویی آن و زیر بغل تا پهلوها برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالا که باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد. و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و همچنین میخواهند در تمام طول روز از این لباس استفاده کنند، شاید مناسب نباشد.

بک پوش مردانه ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بک پوش مختص افرادی است که در ناحیه  پشت کمر تعریق دارند در ناحیه پشت کمر این لباس از کوال فابریک استفاده شده است  به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت «ن بر روی لباس میشود. در قسمت جلویی لباس و زیر بغل تا پهلوها برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالا که باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از ایجاد شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد.   و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و میخواهند در تمام طول روز لباس را بپوشند، شاید مناسب نباشد

بوگیر الکتریکی حیوانات

قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
دارای یونایزر کاملا بی صدا دارای فن سیرکولیشن هوا شامل 10 عدد فیلتر سوپر جاذب بوهای نامطبوع دارای یک عدد کابل USB

بوگیر الکتریکی خودرو

قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
دارای یونایزر کاملا بی صدا دارای فن سیرکولیشن هوا شامل 10 عدد فیلتر سوپر جاذب بوهای نامطبوع دارای یک عدد کابل USB

بوگیر الکتریکی سرویس بهداشتی کوال

قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
دارای یونایزر کاملا بی صدا دارای فن سیرکولیشن هوا شامل 10 عدد فیلتر سوپر جاذب بوهای نامطبوع دارای یک عدد کابل USB
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من

مشاوره رایگان

جهت مشاوره برای پوشاک ضد تعریق فرم مقابل را تکمیل نمایید