09221900739 (پشتیبانی 24ساعته)

02166090515

تهران، میدان تیموری،کوچه گلستان،پلاک2، ساختمان دوم پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف
09221900739 (پشتیبانی 24ساعته) 02166090515  

مشاوره رایگان

جهت مشاوره برای پوشاک ضد تعریق فرم مقابل را تکمیل نمایید

معرفی فیلترهای HEPA؛ نگاهی به آینده سلامتی هوا

معرفی فیلترهای HEPA؛ نگاهی به آینده سلامتی هوا

در ارتباط با معرفی فیلترهای HEPA؛ نگاهی به آینده سلامتی هوا باید بگوییم که این فیلتر ذرات معلق مانند میکرو ارگانیسم ها را از هوا پاک می کند. فیلتر هپا قادر به از بین بردن بخارها یا گاز ها نمی باشد.

فیلترهای هپا که در هود های میکروبی و هود های کشت بافت مورد اسفاده قرار می گیرند بایستی از دارای حداقل بازده فیلتراسیون 99.99٪ در برابر ذرات معلق در هوا به اندازه 0.3 میکرون برخوردار باشند.

در هر هود لامینار یک جز اساسی وجود دارد که فیلتر ذرات را با کارایی بالا به انجام می رساند که به طور معمول فیلتر هپا نامیده می شود.

در یک هود لامینار، جریان هوای لایه ای فیلتر شده هپا در جهت عمودی یا افقی در سراسر منطقه کار وزیده می شود تا یک منطقه تا حدی بدون آلودگی به منظور انجام آزمایش و محافظت از محصول در برابر آلودگی فراهم گردد.

هود های میکروبی همینطور هوای فیلتر شده HEPA را به منظور محافظت از محصول در محل کار فراهم می کنند، ضمن اینکه هوا قبل از اینکه برای محافظت از محیط زیست از داخل کابینت تخلیه شود ، از فیلتر هپا عبور می کند.

فیلتر هپا تشکیل شده از فشرده شدن نامنظم الیاف فایبر گلاس، پوشال و حصیر خاص با حالت تا شدگی آکاردئونی به منظور بهبود عملکرد و با قطر متوسط 0/5 تا 2میکرون می باشد. نحوه طراحی فیلتر هپا به گونه ای است که از قابلیت جذب فوق العاده ریز آلاینده ها برخوردار است.

 

انواع فیلتر HEPA

فیلترهای HEPA بر طبق دو عامل اصلی دسته بندی می شوند: درجه بازدهی و درجه مقاومت در برابر روغن. درجه بازدهی به درصد ذراتی که فیلتر قادر به جدا کردن آنها از هوا است، اشاره دارد. فیلترهای HEPA با درجه بازدهی 95 درصد، 99 درصد و 99.97 درصد در دسترس هستند. خوب ایت بدانید که فیلترهای 99.97 درصدی، به عنوان فیلترهای HEPA واقعی مطرح می شوند و کاربردی ترین نوع فیلتر HEPA محسوب می شوند.

 

درجه مقاومت در برابر روغن به میزان مقاومت فیلتر در برابر ذرات روغن اشاره دارد. فیلترهای HEPA با درجه مقاومت در برابر روغن N، R و P در دسترس می باشند.

لازم به ذکر است که فیلترهای N در برابر روغن مقاومت خوبی از خود نشان نمی دهند، فیلترهای R در برابر روغن تا حدی مقاوم به شمار می روند و فیلترهای P در برابر روغن بسیار مقاوم هستند.

ضمن اینکه، فیلترهای هپا همینطور می توانند با توجه به نوع و اندازه طبقه بندی شوند. فیلترهای HEPA از انواع مختلفی از مواد تهیه می شوند که این مواد عبارتند از: فایبرگلاس، پلی پروپیلن و پارچه. فیلترهای HEPA نیز در اندازه های مختلفی نیز وجود دارند، از جمله فیلترهای صفحه ای، فیلترهای کیسه ای و فیلترهای لانه زنبوری.

در ادامه بعضی از انواع مرسوم و مورد استفاده از فیلترهای HEPA آورده شده است:

 

  • فیلترهای HEPA صفحه ای

در ساخت فیلترهای HEPA صفحه ای از ورقه های نازک فایبرگلاس استفاده شده که به صورت زیگزاگ چین خورده اند.

این چین خوردگی ها به بالا رفتن سطح فیلتر کمک می کنند و موجب می شوند که فیلتر بتواند ذرات بیشتری را به خود جذب نماید.

فیلترهای HEPA صفحه ای به منظور استفاده در دستگاه های تصفیه هوا خانگی و صنعتی پرطرفدار هستند.

 

  • فیلترهای HEPA کیسه ای

برای ساخت فیلترهای HEPA کیسه ای، از یک کیسه پارچه ای استفاده شده که با الیاف فایبرگلاس یا پلی پروپیلن پر شده است.

این فیلترها برای استفاده در دستگاه های تهویه مطبوع، سیستم های تهویه صنعتی و هود آشپزخانه دارای کاربرد می باشند.

 

  • فیلترهای HEPA لانه زنبوری

فیلترهای HEPA لانه زنبوری از یک ساختار لانه زنبوری تشکیل شده اند که برای پر کردن آنها از الیاف فایبرگلاس یا پلی پروپیلن استفاده شده است.

کاربرد این فیلترها در دستگاه های تصفیه هوا صنعتی و سیستم های تهویه مطبوع می باشد. انتخاب نوع فیلتر هپا به نیازهای خاص شما بستگی دارد.

در صورتی که به دنبال فیلتر HEPA جهت استفاده در دستگاه تصفیه هوا خانگی هستید، انتخاب یک فیلتر HEPA صفحه ای یا کیسه ای با درجه بازدهی 99.97 درصد و درجه مقاومت در برابر روغن N یا R گزینه مناسبی خواهد بود.

چنانچه به دنبال فیلتر هپا به منظور استفاده در سیستم تهویه مطبوع یا دستگاه تصفیه هوا صنعتی هستید، می توانید یک فیلتر HEPA لانه زنبوری با درجه بازدهی 99.97 درصد و درجه مقاومت در برابر روغن P را مورد استفاده قرار دهید.

برای اینکه بدانید چرا باید یک دستگاه تصفیه هوا بخریم؟ کلیک کنید.

مزیت های استفاده از هپا فیلتر

فیلترهای هپا را می توان به عنوان فیلترهایی با کارایی بالا معرفی کرد که قادر خواهند بود ذرات بسیار ریز را از هوا حذف کنند. این ذرات می توانند شامل گرد و غبار، مو، ذرات آلرژی زا، میکروب ها، و حتی ویروس ها باشند.

مزایای استفاده از فیلترهای هپا به شرح زیر می باشد:

 

  1. بهبود کیفیت هوای داخل خانه:

    فیلترهای هپا قادر خواهند بود کیفیت هوای داخل خانه را بهبود بخشند. این کار مخصوصا برای افرادی که به مشکلات تنفسی نظیر آسم و آلرژی رنج مبتلا هستند، مفید است.

  2. کاهش خطر ابتلا به بیماری های تنفسی: 

    فیلترهای هپا در کاهش خطر ابتلا به بیماری های تنفسی نظیر سرماخوردگی، آنفولانزا، و ذات الریه اثرگذاری قابل توجهی دارند.

  3. بهبود عملکرد تنفسی: 

    فیلترهای هپا می توانند در بهبود عملکرد تنفسی در افراد مبتلا به مشکلات تنفسی نقش موثری داشته باشند.

  4. به وجود آوردن محیطی سالم برای کودکان:

    فیلترهای هپا می توانند برای کودکان محیطی سالم و بدون آلودگی به وجود آوردند. کودکان بیشتر از بزرگسالان در برابر آلودگی هوا قرار دارند و به این ترتیب، در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری های تنفسی هستند.

 

کاربرد فیلتر هپا

فیلترهای هپا در طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله:

  • تصفیه هوا در خانه و محل کار:

فیلترهای هپا می توانند در بهبود کیفیت هوا در خانه و محل کار نقش موثری داشته باشند. این امر می تواند برای افراد مبتلا به آسم، آلرژی یا سایر مشکلات تنفسی شرایط مناسبی را به وجود آورد. فیلترهای هپا در جاروبرقی صنعتی، دستگاه های تصفیه هوا و سایر دستگاه های تهویه هوا به کار گرفته می شود.

 

  • تصفیه هوا در محیط های مراقبت های بهداشتی:

فیلترهای هپا به منظور جلوگیری از پخش شدن بیماری های عفونی در بیمارستان ها و سایر محیط های مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد این فیلترها بیشتر در اتاق های عمل، اتاق های مراقبت های ویژه و سایر محیط های حساس می باشد.

 

  • تصفیه هوا در صنایع:

فیلترهای هپا جهت کمک به کاهش آلودگی هوا در صنایع مختلف مورد استفاده می شوند. این فیلترها را می توان در کارخانه های تولید، کارخانه های پردازش مواد غذایی و سایر صنایعی که به تولید ذرات معلق در هوا می پردازند، به کار گرفت.

 

  • جاروبرقی:

جاروبرقی وسیله‌ای است که بیشتر  به منظور نظافت و از بین بردن گردوغبار مورد استفاده قرار می گیرند. گردوغبار یکی از مرسوم ترین عواملی است که در صورت واردشدن به سیستم دستگاه تنفسی، به رخ دادن مشکلاتی منجر می گردد.

در اصل می‌توان اینطور عنوان کرد که گردوغبار روی فرش‌ها، سطوح و وسایل دیگر  برای سلامتی افراد خطر زیادی به همراه ندارند و مشکل زمانی ایجاد می شود که با یک جاروبرقی که از فیلتر هپا تصفیه‌کننده هوا برخوردار نیست، نسبت به تمیز کردن منزل خود اقدام نمایید.

همانطور که می دانید فیلترهای هپا یکی از تاثیرگذارترین شیوه های تصفیه هوا جهت حذف ذرات معلق در هوا هستند. آنها در طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده واقع می شوند و قادر خواهند بود کیفیت هوا و محافظت از سلامتی افراد را بهبود بخشند.

 

عملکرد فیلتر هپا

در دستگاه هایی نظیر دستگاه های تصفیه هوا که با وسیله یک فن، هوا به داخل دستگاه وارد می شود ، فیلتر های مختلفی از جمله فیلتر هپا، جهت تصفیه هوای ورودی به کار برده می شوند.

در ارتباط با عملکرد فیلتر هپا، همانطور که بالاتر به آن پرداختیم، به وسیله روزنه های موجود در این فیلتر که فضایی در حدود 0.3 میکرون دارند، اتفاق می افتد.

وجود این روزنه ها موجب می شود که جریان هوا بتواند از فیلتر عبور نماید، اما توجه داشته باشید که ذرات معلق بزرگی که در هوا وجود دارد (ذراتی که اندازه آنها بزرگتر از 0.3 میکرون است) ، نمی توانند از روزنه ها عبور کنند و به همان صورت داخل فیلتر باقی می مانند.

این ذرات دربردارنده آلاینده های هوا و گردوغبار هستند. این فیلتر هوا به طور معمول با سه شیوه اصلی به صورت همزمان، انجام می شود. که به شرح زیر می باشد:

 

  • مسدود کردن

ذراتی که قطر به طور تقریبی 100 نانومتر برخوردار هستند، در سطح بیرونی فیلتر گیر کرده و باقی می مانند و به این صورت جریان هوای عبور کننده از فیلتر از آن ها تصفیه می شود.

  • گیرافتادن

فیلتر های هپا از بافت متراکمی برخوردار هستند، از این رو ذرات بزرگ تر از 1 میکرون که در مرحله قبل موفق شده اند همراه ذرات هوا به فیلتر ورود کنند، در میان الیاف متراکم فیلتر قرار می گیرند و از جریان هوای عبور کننده از فیلتر جدا می گردند.

  • انتشار و پراکندگی

ذرات کوچک تر از 0.1 میکرون نیز به علت اینکه از حرکت نامنظم برخوردار بوده و مداوم در حال عوض کردن جهت حرکت خود می باشند، این نوع حرکت خود به کاهش سرعت در انتشار منجر می شود و احتمال گیر افتادنشان در فیلتر هپا افزایش می یابد و از این منظر نیز هوای عبور کننده از فیلتر تا حدودی از این ذرات تصفیه می شود.

 

جنس فیلتر هپا

یکی از مهم ترین فیلترهای به کار رفته در دستگاه های تصفیه ی هوا می توان فیلتر هپا  را معرفی کرد که کوتاه شده کلمه‌های انگلیسی High Efficiency Particulate Air می باشد.

در ساخت این فیلتر از مواد گوناکونی نظیر الیاف و رشته های فایبرگلاس، پوشال، حصیر، پنبه و سایر ماده هایی در این طیف بکارگیری می شود.

به طور معمول این الیاف و رشته ها در هم تنیده می شوند و سپس به صورت متراکم در آورده می شوند تا زمینه اولیه فیلتر هپا فراهم شود.

توجه داشته باشید ضخامت الیافی که به منظور ساخت فیلتر هپا استفاده می شوند، بسیار کم بوده و عددی تقریبی بین 0.5 تا تا 2 میکرون را در بر می گیرند.این الیاف ها به اندازه ای کوچک هستند که نمی توان آنها را به راحتی با چشم دید.

علاوه بر این ذره های بسیار ریز و غیر قابل دیدن، این فیلتر قادر خواهد بود که عامل های بیماری همچون ویروس ها، باکتری ها، مواد حساسیت زا و… را هم به داخل  خود جذب کند و به این صورت است که مورد استفاده قرار دادن دستگاه تصفیه هوا با این نوع فیلتر کمک می کند تا افراد درگیر بیماری هایی نظیر آسم یا آلرژی نشوند و یا درصد ابتلا را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

این فیلتر را به طور معمول به شکل بادبزنی تولید می کنند.

شاید برایتان سوالایجاد شود که علت این کار چیست؟ تولید این فیلتر به شکل بادبزن ضمن افزایش عمر مفید و دوام فیلتر، منجر به افزایش راندمان آن می شود.

 

نکات قابل توجه در حفظ و نگهداری فیلتر هپا

فیلتر هپا یک قطعه ضروری در هر سیستم تهویه مطبوع است که به حذف آلاینده های مضر از هوا کمک می کند.

با این حال، مهم است که فیلتر هپا را به درستی نگهداری کنید تا عملکرد آن بهینه باشد. برای اینکه فیلتر هپا به طور موثر کار کند، باید به طور منظم تمیز و تعویض شود.

نکات زیر را برای حفظ و نگهداری فیلتر هپا در نظر داشته باشید:

 

  1. طبق دستورالعمل های سازنده فیلتر را مورد استفاده قرار دهید. هر سازنده فیلتر هپا به منظور تمیز کردن و تعویض فیلتر دستورالعمل های مخصوص به خود را دارد. این دستورالعمل ها را به دقت مورد مطالعه قرار دهید و  طبق همان ها پیش بروید تا از آسیب رساندن به فیلتر جلوگیری نمایید.
  2. تمیز کردن منظم و مداوم فیلتر را در برنامه خود قرار دهید. فیلترهای هپا بایستی حداقل هر سه ماه یک بار تمیز شوند. در صورتی که در معرض آلودگی زیاد قرار دارید، احتمال دارد لازم باشد فیلتر را ماهی یکبار تمیز کنید.
  3. فیلتر ها باید به صورت اصولی و درست تمیز شوند. به منظور تمیز کردن فیلتر هپا، می توانید یک برس نرم یا برس مخصوص فیلتر هپا را مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که برای تمیز کردن فیلتر نباید از مواد شوینده استفاده نکنید، چراکه احتمال آسیب رسیدن به فیلتر وجود دارد.
  4. در صورت لزوم فیلتر را تعویض نمایید. فیلترهای هپا بایستی هر دو سال یک بار یا در صورت کم شدن جریان هوا عوض شوند.
  5. به یاد داشته باشید که فیلتر را در یک مکان خشک و خنک نگهداری کنید؛ چرا گرما یا رطوب می تواند منجر به آسیب رسیدن به فیلتر شود.

با پیروی و توجه کردن به این نکات، می توانید اطمینان حاصل کنید که فیلتر هپا شما به طور موثر مشغول به فعالیت است و کیفیت هوای داخلی شما را بهبود می بخشد.

 

راهنمای خرید و قیمت فیلتر هپا

همانطور که گفته شد، فیلترهای هپا نوعی فیلتر هوا هستند که به منظور جذب ذرات ریز و مضر مانند گرد و غبار، دود، باکتری و ویروس مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد این فیلترها در جاروبرقی های صنعتی، دستگاه های تصفیه هوا و سایر تجهیزات نظافت صنعتی می باشد.

هنگام خرید فیلتر هپا از مجموعه کوال نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • نوع فیلتر:

فیلترهای هپا در انواع مختلفی به تولید می رسند. بعضی از این فیلترها برای جذب گرد و غبار معمولی گزینه بسیار مناسبی هستند، در حالی که برخی دیگر از این فیلتر برای جذب ذرات مضر و آلرژن ها دارای کاربرد می باشند. پس شما بایستی نوع فیلتر را بر حسب نیاز خود تهیه نمایید.

  • درجه فیلتراسیون:

درجه فیلتراسیون نشان دهنده این است که فیلتر تا چه اندازه می تواند ذرات ریز را جمع آوری نماید. همانطور که در بالاتر گفتیم، فیلترهای هپا با درجه فیلتراسیون 99.97 درصد برای محیط های حساس نظیر بیمارستان ها و آزمایشگاه ها دارای کاربرد هستند.

  • ابعاد فیلتر:

ابعاد فیلتر بایستی با ابعاد جاروبرقی یا دستگاه تصفیه هوا شما همخوانی داشته باشد.

فیلترهای HEPA باعث بهبود کیفیت هوا می‌شوند و نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند. این فیلترها به عنوان یک پیشرفت در تصفیه هوا شناخته می‌شوند که به طور موثری ذرات معلق و آلودگی‌های هوایی را از محیط حذف می‌کنند.

با استفاده از یک شبکه چند لایه با خلوص بالا، فیلترهای HEPA توانایی حبس ذرات ریز و میکروسکوپی را دارا می‌باشند، از جمله ذرات معلق، آلرژن‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و حتی دوده ها.

این فناوری پیشرفته به عنوان یک ابزار کلیدی در کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت هوای داخلی و خارجی شناخته می‌شود.

با به کارگیری از فیلترهای HEPA، می‌توان کسری از بیماری‌های هوایی و عوارض حاد و مزمنی که از ذرات معلق در هوا ناشی می‌شوند را کاهش داد و محیطی سالم و پاکیزه برای ساکنان ایجاد کرد.

در نتیجه، استفاده از فیلترهای HEPA می‌تواند به بهبود کیفیت هوا و سلامت افراد کمک کند و به عنوان یک راهکار مؤثر در مقابله با آلودگی هوا و بیماری‌های هوایی مطرح می‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بادی پوش زنانه ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بادی پوش مختص افرادی است که در ناحیه جلویی بدن (شکم و قفسه سینه)  تعریق دارند در ناحیه شکم و قفسه سینه این لباس از کوال فابریک استفاده شده است به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت ان بر روی لباس میشود در قسمت پشت و کمر و زیر بغل تا پهلوهای لباس  برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالای این پوشاک باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد. و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و میخواهند تمام روز ار این پوشاک استفاده کنند، شاید مناسب نباشد.

بادی پوش مردانه – تن پوش ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بادی پوش مختص افرادی است که در ناحیه جلویی بدن (شکم و سینه) دارند در ناحیه  جلوی این لباس از کوال فابریک ضد تعریق استفاده شده است به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت آن بر روی لباس میشود در قسمت پشت و کمر و زیر بغل تا پهلوهای لباس  برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالای این زیرپوش  باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از ایجاد شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد. و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و میخواهند تمام روز از این مدل پوشاک استفاده کنند، شاید مناسب نباشد.

بسته دو عددی پد ضدتعریق

456,000 تومان465,000 تومان
  • ضد تعریق و مانع نشت عرق بر روی لباس
  • دارای سوپر جاذب های بوی عرق
  • بسیار نازک، کم ضخامت و تنفسی
  • قابل شستشو، همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد.
  • ممانعت از شوره بر روی لباس

بک پوش زنانه ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بک پوش مختص افرادی است که در ناحیه پشت کمر تعریق دارند در ناحیهپشت کمر این لباس از کوال فابریک استفاده شده به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت ان بر روی لباس میشود در قسمت جلویی آن و زیر بغل تا پهلوها برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالا که باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد. و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و همچنین میخواهند در تمام طول روز از این لباس استفاده کنند، شاید مناسب نباشد.

بک پوش مردانه ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بک پوش مختص افرادی است که در ناحیه  پشت کمر تعریق دارند در ناحیه پشت کمر این لباس از کوال فابریک استفاده شده است  به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت «ن بر روی لباس میشود. در قسمت جلویی لباس و زیر بغل تا پهلوها برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالا که باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از ایجاد شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد.   و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و میخواهند در تمام طول روز لباس را بپوشند، شاید مناسب نباشد

بوگیر الکتریکی حیوانات

قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
دارای یونایزر کاملا بی صدا دارای فن سیرکولیشن هوا شامل 10 عدد فیلتر سوپر جاذب بوهای نامطبوع دارای یک عدد کابل USB

بوگیر الکتریکی خودرو

قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
دارای یونایزر کاملا بی صدا دارای فن سیرکولیشن هوا شامل 10 عدد فیلتر سوپر جاذب بوهای نامطبوع دارای یک عدد کابل USB

بوگیر الکتریکی سرویس بهداشتی کوال

قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
دارای یونایزر کاملا بی صدا دارای فن سیرکولیشن هوا شامل 10 عدد فیلتر سوپر جاذب بوهای نامطبوع دارای یک عدد کابل USB
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من

مشاوره رایگان

جهت مشاوره برای پوشاک ضد تعریق فرم مقابل را تکمیل نمایید