09221900739 (پشتیبانی 24ساعته)

02166090515

تهران، میدان تیموری،کوچه گلستان،پلاک2، ساختمان دوم پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف
09221900739 (پشتیبانی 24ساعته) 02166090515  

مشاوره رایگان

جهت مشاوره برای پوشاک ضد تعریق فرم مقابل را تکمیل نمایید

بهترین کتانی پیاده‌روی

پیاده‌روی یکی از ورزش‌های سبک و راحت به شمار می رود که انجام آن تحت نظر پزشکان، به افراد در سنین مختلف پیشنهاد می گردد. مناسب ترین و بهترین کتانی پیاده‌روی ، دارای ویژگی‌هایی است که آگاهی داشتن از آن‌ها زمینه را جهت انتخاب‌های درست و منطقی‌تر در هنگام خرید فراهم می کند.

به همین منظور، در زمان تهیه کتانی مناسب پیاده روی، بایستی با نیاز خود را در نظر بگیرید نه رویکرد اختیارو چراکه توجه کردن به نیازها، بر علایق شخصی در مورد انتخاب کتانی اولویت دارد.

انتخاب بهترین کتانی پیاده‌روی، از مهم‌ترین عوامل به منظور برخورداری از تجربه‌ای لذت‌بخش و سالم در زمان پیاده‌روی است. کتانی مناسب  علاوه بر ایجاد راحتی برای پاها، از ایجاد آسیب‌های احتمالی نیز جلوگیری به عمل می آورد.

در این مقاله، علاوه بر ارزیابی ویژگی‌های بهترین کتانی برای پیاده روی، به حائز اهمیت بودن انتخاب صحیح و درست می پردازیم تا شما بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.
در ادامه، همینطور تأثیر کیفیت و ویژگی‌های فنی کتانی ها بر راحتی و کارایی پیاده‌روی را به شما توضیح می دهیم.

توجه داشته باشید که مواردی نظیر جنس رویه، نوع زیره و طراحی کلی کتانی در به وجود آمدن یک تجربه پیاده‌روی ایده‌آل نقش اساسی بر عهده دارند.

هنگام خرید کتانی پیاده‌روی اهمیت انتخاب کتانی که هم از نظر کارایی و هم از نظر زیبایی مناسب باشد، به هیچ وعنوان جه نباید نادیده گرفته شود.

 

عوامل تاثیرگذار در انتخاب بهترین کتانی پیاده روی

سبک بودن:

کتانی پیاده روی بایستی بسیار سبک باشد تا انرژی شما فقط صرف پیاده روی شود نه تحمل وزن کتانی. در اصل، بسیاری از ورزشکاران حرفه ای نیز در انتخاب کتانی پیاده روی این فاکتور را مورد توجه قرار می دهند. ضمن اینکه کم بودن وزن کتانی به کاهش خستگی عضلات و پاها منجر می گردد و همین مسئله موجب می شود که پاها تا پایان پیاده روی سرحال بمانند.

تهویه هوا:

یکی از ویژگی های مهمی که کتانی پیاده روی باید از آن برخوردار باشد، تهویه هوا است. همانطور که می دانید در هنگام ورزش و پیاده روی دمای بدن افزایش می یابد و پوست در همه نواحی دچار تعریق می شود. به این ترتیب، بایستی کتانی را مورد استفاده قرار داد که از روزنه هایی به منظور تهویه هوا برخوردار باشد. این ویژگی موجب می شود گه پا بوی نامطبوع به خود نگیرد  و به مشکلات و بیماری هایی نظیر قارچ و… دچار نشود.

جنس رویه کتانی ها باید به گونه ای تولید شوند که از منافذ باز برخوردار بوده و هوا در کتانی جریان داشته باشد. همینطور رویه کفش باید دوام و استحکام مناسبی داشته باشد تا از پا در برابر پیچ خوردگی و فشارهای وارده محافظت کند.

منعطف بودن کتانی:

بایستی میزان انعطاف پذیری کتانی را در نظر بگیرید. در صورتی که کتانی مورد نظر از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار نباشد، می تواند منجر به آسیب دیدگی در ناحیه مچ پا، تاندون ها و یا عضلات ساق پا شود. به این ترتیب، در زمان تهیه کتانی پیاده روی، میزان انعطاف پذیری آن را در نظر بگیرید.

تولید کنندگان کتانی های پیاده روی به منظور ایجاد انعطاف در لایه میانی و یا زیره کتانی، تکنولوژی های ویژه ای را مورد استفاده قرار می دهند.

علاوه بر این هنگامی که کف کتانی از انعطاف مناسبی برخوردار باشد؛ هنگام پیاده روی، زمانی که پا از زمین جدا می شود، کتانی کاملا خم شده و راه رفتن را برای شما آسان می کند.

همینطور کتانی هایی که در قسمت کف بیش از حد نرم هستند گزینه مناسبی برای پیاده روی نمی باشند. کف کتانی بایستی عاج مناسب داشته باشد تا از لیز خوردن فرد جلوگیری نماید.

نوع ساخت کتانی:

طراحی کتانی پیاده روی نیز از دیگر مواردی است که بایستی در هنگام انتخاب کتانی مورد توجه قرار گیرد. طراحی این نوع کتانی ها باید به گونه ای باشد که قسمت پنجه پا پهن تر باشد و در قسمت فضای آزاد بیشتری وجود داشته باشد تا به انگشتان پا فشار وارد نگردد.

توجه داشته باشید که کف کتانی بایستی با قوس های کف پا تناسب داشته باشد. در نظر گرفتن این نکته موجب می شود تا کتانی بتواند در زمان تحمل وزن بدن، قوس های پا را نیز تحت حمایت قرار دهد. به این ترتیب، تهیه کتانی پیاده روی با کف صاف را به شما پیشنهاد نمی کنیم؛  چون منجر به آسیب رساندن به پای شما می شود.

قسمت کف و زیره کتانی

باید به گونه ای باشد که بتوان آن را در سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد. این نوع کتانی ها باید در انواع سطوح سیمانی، آسفالت، چمن و همینطور سطوح لغزنده بهترین عملکرد و بازدهی را داشته باشند.

پاشنه کتانی نیز از جمله مواردی است که باید به تناسب آن با پا توجه کرد. پاشنه های ضخیم به کوبیده شدن پا بر زمین، کند شدن حرکت در پیاده روی و به وجود آمدن درد در ساق پا منجر می شود.

کتانی در قسمت پاشنه باید از ثبات برخوردار باشد تا از حرکت پا به صورت عمودی و افقی خودداری شود. ارتفاع کتانی در ناحیه پاشنه تا مچ باید به گونه ای باشد که از به وجود آمدن درد در مچ جلوگیری کند.

همینطور در نظر داشتن لایه میانی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چون این قسمت از وارد شدن فشار حاصل از وزن به سطح جلوگیری کرده و همینطور فشارهای وارد شده از زمین به پا را نیز کم می کند.

به این ترتیب، در ساخت این قسمت باید موادی مورد استفاده قرار گیرد که تحمل فشار را داشته باشد.

سایز مناسب:

در هنگام خرید کتانی پیاده روی بایستی به قالب کتانی توجه کنید. چون کتانی ها با توجه به اینکه برندهای مختلفی دارند، احتمال دارد قالب های یکسانی نداشته باشند. به این ترتیب، بایستی هنگام خرید کتانی، سایز را درست انتخاب و سپس در پا امتحان کرد.

قیمت:

قیمت کفش پیاده روی یکی دیگر از ویژگی هایی است که بایستی در هنگام خرید آن را در نظر بگیرید. کتانی های پیاده روی با برندهای مطرح از قیمت های بالایی برخوردار هستند. اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این برندها کتانی های خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می کنند و می توانند میزان آسیب در بدن هنگام پیاده روی را به کمترین حد ممکن برسانند. بنابراین، کتانی ارزان قیمت به منظور انجام فعالیت های ورزشی و پیاده روی گزینه مناسبی نیست.

نکات مهم در خصوص اندازه‌گیری و انتخاب سایز

 به منظور اندازه‌گیری و انتخاب سایز کتانی پیاده‌روی، نکاتی وجود دارد که به شرح زیر می باشند:

 1. اندازه‌گیری دقیق:

جهت مشخص تعیین سایز دقیق پا، یک خط‌کش یا دستگاه اندازه‌گیری استاندارد را مورد استفاده قرار دهید.

 2. زمان اندازه‌گیری:

توصیه می شود اندازه‌گیری پا در پایان روز صورت گیرد؛ چرا که پاها به طور معمول در طول روز کمی متورم می‌شوند.

 3. فضای اضافی انگشتان:

مطمئن شوید که بین انگشتان پا و جلوی کتانی فضای کافی وجود دارد.

 4. عرض کتانی:

به منظور از جلوگیری از فشار بیش از حد بر پا، عرض کتانی نیز باید مناسب باشد.

 5. پوشیدن جوراب مناسب:

هنگام امتحان کردن کتانی، جوراب‌هایی را بپوشید که به طور معمول با کتانی های پیاده‌روی استفاده می‌کنید.

 6. راه رفتن با کتانی:

قبل از اقدام به خرید، با کتانی کمی راه بروید تا از راحت بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 7. در نظر گرفتن پاشنه پا:

مطمئن شوید که پاشنه پا به خوبی داخل کتانی جای گرفته و جا به جا نمی شود.

 8. امتحان کردن دو سایز مختلف:

در صورت داشتن اندازه‌های متفاوت برای هر پا، هر دو سایز را امتحان کنید و سایزی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی بیشتری دارید.

 9. خودداری کردن از حدس زدن سایز:

همیشه پاهای خود را اندازه بگیرید و بر طبق اندازه‌های دقیق، کتانی را انتخاب نمایید.

اهمیت کفی و زیره بهترین کتانی جهت پیاده روی

کفی و زیره کتانی در ارائه پشتیبانی، راحتی و ایمنی نقش حیاتی دارند. طراحی کفی باید به گونه‌ای باشد که برای قوس کف پا پشتیبانی کافی را تامین نماید و فشار را به طور مساوی توزیع کند.

در ساخت زیره کتانی نیز باید از مواد مقاوم و با دوام استفاده شده باشد تا علاوه بر جلوگیری از لغزندگی حداکثر ثبات را در زمین‌های مختلف ارائه دهد.

این دو بخش به منظور جلوگیری از خستگی و آسیب‌های احتمالی بسیار حائز اهمیت هستندعلاوه بر این، کفی مناسب می‌تواند ابتلا به مشکلاتی نظیر کمردرد و مواردی از این دست را کم کند.

زیره کتانی هم بایستی در برابر سایش مقاومت خوبی از خود نشان دهد تا عمر طولانی‌تری داشته باشد و در شرایط مختلف آب و هوایی کارایی خود را حفظ نماید. این موارد در بالا رفتن راحتی پیاده‌روی نقش قابل توجهی دارند.

تکنولوژی‌های نوین در کتانی های پیاده‌روی

تکنولوژی‌های نوین در کتانی پیاده‌روی شامل مواردی از جمله سیستم‌های تهویه، مواد جدید به منظور کاهش وزن کفش، زیره‌هایی با طراحی ارگونومیک و پشتیبانی بهتر، و کفی‌هایی با فناوری‌های جاذب شوک می باشد.

این تکنولوژی‌ها با هدف افزایش راحتی، کارایی و دوام کتانی های پیاده‌روی طراحی شده‌اند. همینطور، فناوری‌های جدید استفاده شده در کتانی ها به افزایش دوام و مقاومت در برابر عوامل محیطی منجر می گردند.

بعضی کتانی ها از تکنولوژی‌هایی به منظور بهبود تعادل در سطوح ناهموار برخوردار هستند. علاوه بر این، مورد استفاده قرار دادن سیستم‌های هوشمند جهت تطبیق با شکل خاص پای هر فرد نیز در حال رشد و پیشرفت است.

این نوآوری‌ها به بهبود تجربه کلی پیاده‌روی و کم شدن خطر آسیب‌دیدگی کمک چشمگیری می‌کنند.

دستورالعمل‌های کلی جهت انتخاب کتانی پیاده روی

در اینجا چندین دستورالعمل کلی وجود دارد که بایستی در هنگام انتخاب و تست کردن یک کتانی پیاده‌روی به آنها توجه داشته باشید:

  • ابعاد هر دو پا را اندازه بگیرید؛ زیرا احتمال دارد تفاوت‌هایی بین سایز دو پای شما وجود داشته باشد. به منظور دست یابی به نتیجه‌ بهتر، در حالت ایستاده ابعاد پای خود را اندازه‌گیری کنید؛ چراکه پاها هنگام تحمل وزن منبسط می‌شوند. در کل، اندازه کتانی جدید را بر طبق این معیار امتحان و ارزیابی کنید، نه بر طبق سایز کفش قبلی خود. مخصوصا اگر در سن رشد هستید و سایز پاهایتان مداوم در حال تغییر است.
  • همانطور که در بالاتر گفته شد، خرید کتانی پیاده روی مناسب را در پایان روز انجام دهید، چون پاها در طول روز متورم می‌شوند.
  • به هیچ عنوان کتانی تنگی را با تصور اینکه بعدا جا باز می‌کند، تهیه نکنید. هر چند که فرم کتانی در طرفین آن پس از مدتی پوشیدن دچار تغییر می شود، اما تنگی جلوی انگشتان هیچ‌گاه تغییر نمی کند.

 

نکات کلیدی نگهداری از کتانی پیاده روی

در اینجا به چندین نکته کلیدی جهت نگهداری از کتانی های پیاده‌روی اشاره کرده ایم که به شرح زیر می باشند:

بعد از هر بار مورد استفاده قرار دادن کتانی ها، آنها را تمیز کنید. برای تمیز کردن می‌توانید یک پارچه ساده و مرطوب را مورد استفاده قرار دهید.

بگذارید کتانی هایتان کاملاً خشک شوند. قبل از اینکه آنها را دوباره بپوشید، لازم است که آن‌ها را به طور کامل خشک کنید. این کار از رشد کپک و باکتری جلوگیری می‌کند. همینطور شما می توانید در هوای آزاد یا با استفاده از خشک‌کن کتانی های خود را خشک کنید.

کتانی هایتان را در سطوح مناسب مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که آنها در سطوح ناهموار مانند مسیرها استفاده کنید، سریعتر دچار فرسودگی می‌شوند.

کفی‌ها

از کفی‌های مناسب استفاده کنید. کفی‌ها می‌توانند نقش موثری در پشتیبانی از قوس‌ها و کاهش ضربه داشته باشند.

از جوراب‌های مناسب استفاده کنید. یکسری جوراب تحت عنوان جوراب‌های مخصوص پیاده‌روی در بازار وجود دارند که  می‌توانند به جذب رطوبت و جلوگیری از تاول کمک کنند.

قبل از خرید کتانی پیاده‌روی، حتماً پاهای خود را اندازه بگیرید. این کار به اطمینان از انتخاب سایز مناسب کمک می‌کند.

همانطور که در بالاتر به این مورد پرداختیم، قبل از خرید حتماً کتانی ها را امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که راحت هستند و پای شما به درستی داخل کتانی قرار می گیرد.

به دنبال ویژگی‌های مناسب باشید. هنگام خرید کتانی های پیاده‌روی، ویژگی‌هایی نظیر بالشتک‌سازی مناسب، پشتیبانی قوس و کشش خوب را در نظر داشته باشید.

با رعایت این نکات ساده، می‌توانید به افزایش عمر کتانی های پیاده‌روی خود کمک کنید و پاهایتان را سالم نگه دارید.

در نتیجه، انتخاب بهترین کتانی پیاده روی به نیازها و اولویت های شخصی شما بستگی دارد. راحتی، دوام، سبکی، طراحی و کارایی همه عواملی هستند که باید مورد توجه واقع شوند.

پس، انتخاب کتانی که هم به پاهای شما احساس خوبی می‌دهد و هم نیازهای فعالیتتان را برآورده می‌کند، حائز اهمیت است.

هیمنطور شما می توانید کتانی پیاده روی زنانه و مردانه کوال را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از وبسایت ما تهیه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بادی پوش زنانه ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بادی پوش مختص افرادی است که در ناحیه جلویی بدن (شکم و قفسه سینه)  تعریق دارند در ناحیه شکم و قفسه سینه این لباس از کوال فابریک استفاده شده است به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت ان بر روی لباس میشود در قسمت پشت و کمر و زیر بغل تا پهلوهای لباس  برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالای این پوشاک باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد. و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و میخواهند تمام روز ار این پوشاک استفاده کنند، شاید مناسب نباشد.

بادی پوش مردانه – تن پوش ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بادی پوش مختص افرادی است که در ناحیه جلویی بدن (شکم و سینه) دارند در ناحیه  جلوی این لباس از کوال فابریک ضد تعریق استفاده شده است به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت آن بر روی لباس میشود در قسمت پشت و کمر و زیر بغل تا پهلوهای لباس  برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالای این زیرپوش  باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از ایجاد شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد. و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و میخواهند تمام روز از این مدل پوشاک استفاده کنند، شاید مناسب نباشد.

بسته دو عددی پد ضدتعریق

456,000 تومان465,000 تومان
  • ضد تعریق و مانع نشت عرق بر روی لباس
  • دارای سوپر جاذب های بوی عرق
  • بسیار نازک، کم ضخامت و تنفسی
  • قابل شستشو، همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد.
  • ممانعت از شوره بر روی لباس

بک پوش زنانه ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بک پوش مختص افرادی است که در ناحیه پشت کمر تعریق دارند در ناحیهپشت کمر این لباس از کوال فابریک استفاده شده به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت ان بر روی لباس میشود در قسمت جلویی آن و زیر بغل تا پهلوها برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالا که باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد. و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و همچنین میخواهند در تمام طول روز از این لباس استفاده کنند، شاید مناسب نباشد.

بک پوش مردانه ضد تعریق

قیمت اصلی 658,000 تومان بود.قیمت فعلی 598,000 تومان است.
بک پوش مختص افرادی است که در ناحیه  پشت کمر تعریق دارند در ناحیه پشت کمر این لباس از کوال فابریک استفاده شده است  به گونه ای که عرق را به خود جذب کرده و مانع نشت «ن بر روی لباس میشود. در قسمت جلویی لباس و زیر بغل تا پهلوها برای خنکی بیشتر از پارچه توری اسپیسر استفاده شده است. قابلیت تنفس پذیری بالا که باعث میشود هوا از لباس جریان داشته باشد و بدن دم نکند. دارای سوپر جاذب دئودورایزر ضد بوی عرق تولید شده با فناوری SPL کوال فابریک ممانعت از ایجاد شوره بر روی لباس برای شستشو نیز همانند یک لباس میتوان از ماشین لباسشویی استفاده کرد و یا با دست در آب سرد و یا گرم شستشو داد.   و اما، این پوشاک مناسب چه کسانی نیست؟ این پوشاک برای افرادی که بیش از حد احساس گرما میکنند و میخواهند در تمام طول روز لباس را بپوشند، شاید مناسب نباشد

بوگیر الکتریکی حیوانات

قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
دارای یونایزر کاملا بی صدا دارای فن سیرکولیشن هوا شامل 10 عدد فیلتر سوپر جاذب بوهای نامطبوع دارای یک عدد کابل USB

بوگیر الکتریکی خودرو

قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
دارای یونایزر کاملا بی صدا دارای فن سیرکولیشن هوا شامل 10 عدد فیلتر سوپر جاذب بوهای نامطبوع دارای یک عدد کابل USB

بوگیر الکتریکی سرویس بهداشتی کوال

قیمت اصلی 2,750,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,200,000 تومان است.
دارای یونایزر کاملا بی صدا دارای فن سیرکولیشن هوا شامل 10 عدد فیلتر سوپر جاذب بوهای نامطبوع دارای یک عدد کابل USB
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من

مشاوره رایگان

جهت مشاوره برای پوشاک ضد تعریق فرم مقابل را تکمیل نمایید